samedi 29 novembre 2008

Teddy Bears


Mes Oursons My Teddy Bears
Quand j'étais une jeune fille, j'adorais les oursons, alors vous en trouverez quelque uns pour mettre sous votre arbre de Noël. TOU inclus dans le zip. J'espère que vous les aimerez autant que moi.
...........................................................................................
When I was a young girl, I was crazy for Teddy Bears, so there is some to put under your Xmas tree. TOU included in the zip. I hope that you would love as much as I do.




2 commentaires:

Anonyme a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 10 Dec [LA 09:00pm] - 11 Dec [NY 12:00am, UK 05:00am, OZ 04:00pm] ).

clubiani a dit…

Oh, I love teddy bears still!! Thank you so much!!!